Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / DI Enginyeria Civil i Geoambiental

DI Enginyeria Civil i Geoambiental

El Pla de Doctorat Industrials finestra nova és una estratègia del Govern de la Generalitat de Catalunya, en col·laboració amb les universitats públiques i privades, que té com a objectius contribuir a la competitivitat i internacionalització del teixit industrial català, retenir talent i situar els estudiants de doctorat en condicions de desenvolupar projectes d’R+D+I en una empresa.
Programa de doctorat industrial en Enginyeria Civil i Geoambiental

L'objectiu global del Programa de doctorat industrial en Enginyeria Civil i Geoambiental és la formació de doctors i doctores en el desenvolupament de tècniques en el camp de l'enginyeria civil i geoambiental impulsades per les noves necessitats de la indústria amb una perspectiva internacional. Els objectius específics del Programa són:

• Promoure que els estudiants adquireixin i generin coneixements avançats d'alt nivell d'especialització en el camp de l'enginyeria civil i geoambiental.
  • Proporcionar als estudiants formació avançada en tècniques d'investigació d'acord amb els principis científics acceptats per la comunitat científica.
  • Produir tesis doctorals que suposin una contribució de qualitat científica en el seu àmbit d'especialització i de rellevància en el camp de l'enginyeria civil i geoambiental.

FletxaQuè és un projecte de doctorat industrial?finestra nova

• Divulgar, a través de publicacions en tots els nivells, els treballs realitzats.
  • Desenvolupar tècniques que permetin la millora contínua de projectes, la presa de decisions i l'execució d'obres civils.
  • Formar doctors i doctores en enginyeria que puguin incorporar-se al teixit productiu en les categories superiors dels quadres directius.
  • Formar nous doctors i doctores amb capacitat per contribuir científicament en el seu camp de coneixement en el futur immediat, i que siguin capaços d'adquirir i reciclar els seus coneixements de manera permanent per romandre en la primera línia de reconeixement internacional.